olmak YA DA olmamak
4 Mart 2012 Pazar
aslında
gün içinde beynim gereksiz derecede fazla
yoruluyor
. binlerce uyaran içerisinde yok oluyor. sanırım gün içi aktiviteleri sadeleştirmeliyim. hepinize minimalist günler diliyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder