4 Mart 2012 Pazar

aslında

gün içinde beynim gereksiz derecede fazla yoruluyor. binlerce uyaran içerisinde yok oluyor. sanırım gün içi aktiviteleri sadeleştirmeliyim. hepinize minimalist günler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder