rüyalarım cidden manyakça kurguda zayıf prodüksiyonda dökük kült filmler gibi. uyurken hakikaten yorulduğumu hissediyorum. yorucu bir dünyaya gidiyorum uyanana kadar kurtulamıyorum bazen uyandıktan sonra hatırlamaya çalışıp hatırlıyorum ve bilinçaltıma şaşıp kalıyorum. anlatılacak gibi şeyler olmuyor çoğu uyuya uyuya delirebilirim sanırım.
rüyalarımın fon müziği olsa kesin the cure yapardı.http://www.youtube.com/watch?v=-eDSzL0774Q böyle manyakça bir şeyi ancak o yapardı.
prodüksiyonu da doctor who ekibi yazardı.
hadi iyi geceler
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder